Dnes dárky za 1744 Kč k iPhonu. 33 dní výměna.

Výměna / Reklamace

Zboží můžete jednoduše vyměnit zdarma bez důvodu do 33 dní od vytvoření objednávky nebo jednoduše reklamovat pomocí našeho formuláře. Po vyplnění získáte dopravní štítek se kterým zajdete na libovolné ze 3300+ reklamačních míst (PPL Parcel Shop, GLS Parcel Shop) nebo odešlete pohodlně svozovou přepravní službou (PPL, GLS) z domova nebo práce.  

 
 

Pro případ nahlášení škody z připojištění použijte odkaz ZDE 

Pro případ vrácení do 14 dní použijte odkaz ZDE

 

 

Nadstandardní služba VÝMĚNA ZBOŽÍ do 33 dní bez důvodu

Výměna je vždy malá nepříjemnost a proto se snažíme se, aby vše proběhlo nejpohodověji. Pokud  budete potřebovat zboží vyměnit (barva, typ, velikost paměti, či za zcela jiný produkt) vytvořte prosím zároveň s výměnou novou objednávku. Zboží musí být nerozbalené a nepoužívané, případně pouze odzkoušené.

Výměna do 33 dní od převzetí zboží ZDARMA:
  • lze využít do 33 dní od vytvoření objednávky
  • udělejte objednávku na nový produkt s poznámkou "žádám výměnu", který chcete za vrácený starý, tím se zboží zarezervuje na skladě po dobu 5 pracovních dní
  • po vyplnění online formuláře Vám automaticky podle zvolené dopravy přijde na Váš email štítek s čarovým kódem pro zpětné zaslání balíčku nebo zvolte vlastní dopravou
  • zabalte pečlivě iPhone s veškerým příslušenstvím, na zásilku nemusíte nic psát (ani odesílatele, ani adresáta)
  • balíček podejte osobně na jakékoliv z 74 000 poboček PPL/GLS,při podání ukažte štítek s čarovým kódem na displeji Vašeho mobilu
  • za odeslání výměny účtujeme náklady na dopravu dle aktuálního ceníku
  • jakmile zboží obdržíme, vyčíslíme rozdíl (nové zboží musí být za stejnou cenu nebo dražší), vyčíslíme rozdíl, pošleme k proplacení a po zaplacení rozdílu a po kontrole techniky odešleme nové
  • nadstandardní službu výměna zdarma do 33 dní lze použít pouze jedenkrát k jednomu konkrétnímu nákupu zboží (např. zákazník koupí a zaplatí produkt, poté může do 33 dní využít tuto službu a vyměnit bezplatně za jiný produkt s doplatkem rovnající se nule nebo vyšší tzn. ne nižším, na nový produkt poskytnutý za starý nelze již tuto službu znovu použít)
 

Podmínky pro výměnu do 33 dní od koupě:

  • zboží musí být odesláno nejpozději do 33 dnů od vytvoření objednávky
  • zboží musí být neporušené a nepoškozené a ve stavu v jakém jste jej obdrželi a příslušenství nerozbalené a nepoužité
  • součástí vráceného zboží musí být veškeré příslušenství a dárky, které byly dodány spolu s produktem
  • zboží lze zaslat i v jiném než originálním obalu, pokud je zboží v tomto obalu dostatečně chráněno
  • iPhone musí být odhlášený z iCloud a být v továrním nastavení, návod na odhlášení z iCloud najdete ZDE: https://www.pouziteiphony.cz/jak-odhlasit-iphone-z-icloudu-pred-darovanim--prodejem/
  • musí být vystavena objednávka na nový kus pro výměnu, tato objednávka je rezerována 5 pracovních dní
  • zásilka nemusí obsahovat doklad o koupi, sami si jej dohledáme 
  • nadstandardní službu výměna zdarma do 33 dní lze použít pouze jedenkrát k jednomu konkrétnímu nákupu zboží (např. zákazník koupí a zaplatí produkt, poté může do 33 dní využít tuto službu a vyměnit bezplatně za jiný produkt s doplatkem rovnající se nule nebo vyšší tzn. ne nižším, na nový produkt poskytnutý za starý nelze již tuto službu znovu použít)
  • doprava od Kupujícímu platí Kupující, doprava vyměněného ke kupujícím je účtována dle aktuálního ceníku Prodávajícího formou České pošty - balík do ruky včetně nákladů na dobírku podle aktuálního ceníku Prodávajícího

 

REKLAMACE ZBOŽÍ  

Reklamace je vždy nepříjemná a proto snažíme se, aby vše proběhlo co nejpříjemnějí  jednoduše 

Reklamace v záruční době (obvykle 12 měsíců u použitého nebo 24 měsíců u nového):
  • vyplňte online formulář
  • zabalte pečlivě iPhone s veškerým příslušenstvím)
  • vyberte dopravu online nebo odešlete balíček ( pro urychlení nejlépe Českou poštou, GLS nebo PPL) na adresu: www.PouziteiPhony.cz, Mgr. Martina Vilišová, Velkomoravská 910/407, 696 18  Lužice
  • po dokončení opravy našimi techniky Vám zašleme reklamační protokol a iPhone nazpět
  • za diagnostiku a odeslání uznané reklamace zpět nic neúčtujeme, v případě neuznané reklamace  můžeme účtovat pouze aktuální cenu dopravy dle ceníku

Podmínky pro záruční reklamaci:

  • zboží musí být odesláno nejpozději v záruční době, obvykle 1 rok od koupě
  • zboží musí být mechanicky nepoškozené a nezasažené tekutinou
  • součástí vráceného zboží nemusí být příslušenství, ale pokud se závady týká i příslušenství tak doporučujeme poslat spolu
  • zboží lze zaslat i v jiném než originálním obalu, pokud je zboží v tomto obalu dostatečně chráněno
  • iPhone musí být odhlášený z iCloud a být v továrním nastavení, návod na odhlášení z iCloud najdete ZDE: https://www.pouziteiphony.cz/jak-odhlasit-iphone-z-icloudu-pred-darovanim--prodejem/
  • zásilka nemusí obsahovat doklad o koupi, sami si jej dohledáme 
  • služba pojištění proti poškození se vztahuje na neúmyslné poškození třetí osobou nebo jen na krádež. Poškození i krádež musí být vyšetřované oficiálně Policií ČR. Přednostně je řešena škoda opravou (originální nebo kompatibilní díly) tzn. uvedením do funkčního stavu (pojištění se nevztahuje na kosmetické vady- poškrábání, odřeniny atp.) nebo při nemožnosti opravy poskytnutím stejného modelu a typu iPhonu. Škodu lze uplatnit pouze jednou ke každému IMEI (sériovému číslu iPhonu). Pojištění neplatí pro úmyslné/neúmyslné zanechání iPhonu bez dozoru, musí se jednat o krádež za použití překonání překážky. Pokud Policie ČR věc odloží, že došlo ke krádeži tak může být škoda vyřešena, v opačném případě se na tuto událost pojištění nevztahuje. Zákazník je povinen dodat protokol po vyšetření krádeže. Škoda může být uhrazena až po úplném vyšetření případu Policií ČR.
  • doprava od Kupujícího Prodávajícímu hradí Kupující a při uznání záruční reklamace má Kupující právo na její kompenzaci, doprava vyměněného ke kupujícím je účtována dle aktuálního ceníku Prodávajícího formou České pošty - balík do ruky vč. nákladů na dobírku podle aktuální ceny Prodávajícího (Pokud se jedná o uznanou reklamaci tak hradí náklady např. dopravu od Prodávajícího ke kupujícím Prodávající). Diagnostiku závady hradí Prodávající.

Dále se řídí obchodními podmínkam ZDE: Obchodní podmínkyReklamační řád

×
Certifikované obchodní podmínky dTest

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné